vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

i love you ´till the end

Kategori: Blomman

Hallå,
efter att Emma kommenterat att det var min tur att skriva så får jag väl göra det. I fredags kom det som sagt massa folk hit. På lördagen kollade jag och Emmi beachvolley. Gud vad sugen man blev på att spela då måste jag säga. Vi ska bli grymma till Rhodos. Sen hem och exprimentera. Det blev en kladdkaka med polka smak. Den bjöd vi sedan Tilda på när hon kom.

De åkte sedan hem vid 7-8 tiden. Vid 9 kom Hanni. Vi rensade kylskåpet på olika saker vi kunde äta. Till efterätt blev det chokladbollar. Vilken tjockisdag jag haft idag. Beach 2010 förstörd. Jannica vi måste köpa korten nästa vecka! Jag och Hannah kollde iaf på en prinsessas dagbok 2. Jag skjutsade sedan Hannah till den konstiga bussen.

Sen ensam tittade jag på p.s I love you. Jag grät mig genom hela filmen. Så sorglig ju.

I dag ska jag köra med pappa, sen kolla fotbollsmatch Vaksala - Ik rex. Och sen slutligen Sex and the city med mina vänner Hannah, Mickan och Simone. Jag är super taggad. Först en 8 vinst sen bio!

Pusss H

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: