vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Hellogoodbye

Kategori: Emma

Nu börjar jag verkligen känna sommarlovspanik. Ehh men det blir nog bra.. eller jag vet inte. Men har iaf Rhodos att se fram emot. Och midsommar i öregrund är ju inte heller helt fel.

Idag hade vi bara tre "lektioner" och sen lika många inställda. Sen blev det myspys i stadsparken med sötisarna och godis ;) Skoldagen imorgon ser väl ungefär lika välfylld ut, en engelskalektion och sen en spanska. Undra om vi har geografi? Jag klagar inte på tillvaron. Det är precis lagom nu. Men om jag ska klaga på något så är det väderleksprognosen inför fredagen, palla regn då!! Men det hinner väl ändra sig hoppas jag. Får säga som morfar, vilket väder det är ser man först på morgonen när man drar upp rullgardinen.

Några bilder från förra helgen:



   

 

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: