vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

HEEEEEEELG

Kategori: Tilda

Tjo

Nu har jag och Blom klarat av en vecka på jobbet. Har varit riktigt sliten och trött och är väl egentligen det nu med, men jag tror att jag går på min hela helg energi just nu haha.
Har ätit grillat med familjen och jordgubbar. Och fasiken vad hungrig man blir av att jobba.. Kändes som jag kunde äta upp hela kylskåpet.

Jag börjar bli tagg på midsommar nu. Enligt pappa eller egentligen yr.no borde jag väl säga så ska det bli kanon väder hela vecka. Sol och 20+
Om det stämmer blir jag glaaaaaaad glaaaaaaaad glaaaaaaaad.

Imorgon blir det match och krogen. Och på söndag ska jag försöka ta igen mig och försöka plugga körkortsteori.

Hands up for summer
Pussssssss Tilda


Världens snyggast fotbollsspelare?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: