vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Glassigt

Kategori: Emma

Får lov att säga som hanna. Helt sjukt att det är 91:orna som tar studenten i år. Så till alla dem vill jag säga fullt ös medvetslös och välkommen ut i arbetslösheten! Nejdå nu ska jag inte vara sån ;) haha. Istället, ett stort grattis att ni överlevt hela skolgången!! Grymt jobbat!

Ledig från skolan idag och det är sjukt nice. Tänkte väl pallra mig upp snart och kolla på alla studenter. Eller så åker jag hem till pappa och solar på altan. Hmm? Men iaf, detta blir nog en bra helg. Ikväll är det ju som sagt studentfest för några av tjejerna i laget. Imorn träning och lagfest, får se om vi drar till 60-talsfesten sen oxå ;) på söndag blir det väl lite lugnt, fred tipsade mig om att det skulle bli en högklassig match ute på heden så det kanske blir till att kolla på den. På måndag är det också ledigt och på kvällen är det match mot Rimbo. Nice!! :D Är hemma själv hela helgen men som tur är kommer hanni & tildo och joinar mej i mina två bostäder. Något som är säkert iaf är att jag inte tänker pluggaaaaa i helgen! Halleluja som jag har längtat efter mitt liv och nu har det äntligen kommit tillbaka från skolans helvete! Puss på det och ha en bra helg alla!

So long fuckers...
usch va jag känner mig dryg idag.
Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: