vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Freedom

Kategori: Allmänt

Hallå alla glada

Så skönt med en ledig måndag. Behövligt helt klart :)
Igår var jag in till Gävle med syster och där inne träffade vi bror och Robin.
Skulle hjälpa bror med shoppingen och det gick kanon. Haha men jag tror Robin kanske blev glad över att inte ha två systrar som lägger sig i. Men det gick ju riktigt bra så.. Vi fick han att köpa vita converse, ett par svarta tygisar i Björn Borg och två par jeans, ett par chinos och en ny tröja. Sen skulle Mickan och jag kolla lite och då satte gossarna sig på en bänk i gallerian.. Och jag vet inte hur många gånger Macke ringde och stressade oss när vi var i provhytten på HM. Jag vet inte men killar och shopping går inte ihop.
Sedan när vi kom hem gjorde iaf Mickan och jag trerätters middag till mamma.
Idag kanske Mickan och jag ska ta en tennisrunda (det var allt för lääääänge sen) och ikväll är det match:

Ik Rex- Rimbo
Ottarsborg kl. 19.30



Ikväll ska segertåget leverera


Pusss Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: