vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

förlåt

Kategori: Blomman

Förlåt, jag har verkligen varit jättedålig på att blogga. Det är tur att Emma finns annars skulle det nog inte varit någon blogg.

Det enda jag gör nu under veckorna är att jobba och träna typ. Jag har lyckats med att bränna mig så jag flagnar på ryggen. Det är duktigt gjort så tidigt på sommaren. Värlens fulaste bränna har jag också fått. 

i går var jag med lite på fotbollsträningen för första gången på 10 månader. Shit vad kul det var :D Men fan vad kass jag var men inte så oväntat kanske.  Sen körde jag hem från träningen också. Vi överlevde allihopa i bilen. Jag, holma och pappa. Gick ju i 40 km/h hela vägen så.

I dag har jag vart på aerobics med laget. Jobbigt coh svettigt var det.

Veckans planer:
Onsdag : jobb, sen match fanna- ik rex
Torsdag: jobb, middag för mickan & simone
Fredag: Midsommar :D underbart

Puss Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: