vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

En hyllning till sommaren!

Kategori: Emma

Käre sommar,
jag älskar dig så otroligt när du visar dig från din bästa sida. När du låter solen skina och värmen vara på så att man kan vara ute och steka gärnet. Jag älskar varma sommardagar, och tycker nog ännu mer om sommarkvällar, när solen är påväg ner och man kan stanna uppe hur länge man vill för att man ha lov/semester. Jag älskar att äta vattenmelon och mjukglass. Jag älskar att lyssna på sommarmusik. Jag älskar att hänga på stranden och bada, och på kvällen grilla och sen ta en cykeltur. Det kan nog fan inte bli bättre. Fira midsommar och åka bort på semester är väl bra underbart det också. Men likväl vara hemma och bara vara. Jag älskar sommarn för att det är klänningarnas högtid, blommiga och färgranna sköna kläder. Också att bara gå ut och inte behöva ta på sig jackan. Att ligga och läsa en bra bok i hängmattan eller chilla på en klippa. Att ha tid att umgås med vänner och familj. Att åka till Stockholm och skärgården. Jordgubbar och mjölk eller kanske rabarberpaj?! Men det jag älskar mest är nog känslan av att livet leker och att man tar dagen som den kommer.

Mina sommarfavvisar:
Tomas Ledin, Ted Gärdestad, Patrick Isaksson, Gyllene tider 

Sådärja, lite kärlek till sommarn!
Emma


vi befann oss i ett flummigt tillstånd.. ha ha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: