vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Det kommer ordna sig, det gör det alltid

Kategori: Emma

Får hålla med Timbaktu på den punkten. Det mesta löser sig, fast grejen är bara att man inte vet hur. Ibland blir det helt oväntat och man fattar inte hur det kunde bli så. Men i slutänden brukar det alltid bli bra, och om det inte är bra så är det inte slut än!!!

Aja skit i det nu. Iaf det kan vara så att jag har kirrat ett sommarjobb. Ska provjobba på ett ställe imorgon och om det går vägen så har jag förmodligen jobb. Lite nervöst men det ska fan gå bra har jag bestämt! Men det som e lite surt med det hela är att jag missar Halmstad/Ölandsresan med mammorna och Ida, jag hade verkligen sett fram emot det. Men om man har chans till jobb så gåre faktsikt inte att tacka nej. Och om 16 dagar lyfter planet till RHODOS!!!!!!!!!

Idag är förmomdligen planerna att sola, åka in till Gävle och shoppa lite och ikväll treårskalas hos Fanny. En helt lagom dag.

xoxo
Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: