vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Det behövs inte mer

Kategori: Emma

Sitter i stugan här i Hälsingland. Har precis varit ute och sprungit och käkat frukost. Solen lyser och jag är helt ledig. Så jävla lätt och underbart livet kan vara. Jag älskar't!

Kom hit igår, jag körde hela vägen vilket gick väldigt bra. Sen så bara slappade vi. Jag låg på kökssoffan och läste böcker. Jag kommer inte ihåg senast jag läste en bok på fritiden, man hinner ju aldrig i den stressiga vardagen. Sen så sydde jag upp en kjol och fixade ett par shorts. Tog en promenda med mami också. En underbart skön dag.

Sen måste jag bara kommentera Rix FM också. Helt seriöst, igår hörde jag Break your heart ca 6-7 gånger och jag kan slå vad om att dom spelade den när jag inte lyssnade också. Sen en annan låt som går varm på Rix är Funhouse med Pink. Helt seriöst hur många miljontals låtar finns det inte, är det verkligen nödvändigt att tjata ut samma låtar hela tiden. Och när dom är mittemellangamla är det ännu värre.

Jag njuter av livet och ledigheten.
Puss Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: