vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

ciabattabröd

Kategori: Blomman

Den här helgen har varit kanon. Det känns som jag är på turné. Fredag och lördag har jag bott i Tierp hos Emma.
Emma har ju redan berättat vad vi gjort och det har varit skoj. Det kommer nog mer bilder sen skulle jag tro.

Denna dag började hos Emma även den. Jag känner mig hemma där nu. Efter det blev det golf med David. Jag skryter med att jag träffade bollen alla gånger i allafall. Nu sitter jag hemma hos Hannah där jag även ska tillbringa natten. Jag sitter och lyssnar på henne och Mickan prata. Såå sööta så. Men en lite lätt störning har de ju!

Om ni såg emmas tidigare inlägg så söker hon en sommarlovsslapparkompis. På 18 jordsnurrar typ.Intresserade kontakta kundsvar för mer information. Intervjuer kommer äga rum i slutet av nästa vecka.

God natt Blomman o Hannah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: