vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Ahmed blev arg som ett bi.. Bzzz

Kategori: Emma

Mm ahmed yeah ahmed mm ahmed yeah ahmed. Okej nu är det bestämt. Första dan i sjuan så ska vi klä oss i gangsterkläder och jaga alla små femmor. Jag vill ha en keps!!!

Har avverkat det sista fek provet idag...Skönt så att det bara sjunger om det! Men än så är inte sommarn här. Har spanska muntligt om en halvtimme och psykologiprov på torsdag. Och en redovisning på engelskan imorn.

Hanna mobbar mig för att jag sitter och skrattar för mig själv. Men när man lyssnar på The ahmed song blir man lite skrattig, fast egentligen är den ganska hemsk så det är inge snällt att skratta. Förlåt.

Har kommit till insikt med att trots att jag snart gått på denna skola i ett år så fattar jag fortfarande inte hur man använder kopieringsmaskinen eller vilka öppetider Gluggen har. När jag blir ledsen över att jag är så dålig och inte kan det så brukar jag tänka: Men vad gör det om hundra år??

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: