vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Du gör mig glad'

Kategori: Tilda

Haha Emmis inlägg före det här är klockrent! En sån tur man kan ha ibland..
Jag har haft några bra dagar nu.. Magen har väl dock inte mått så bra men det blir bättre och bättre iaf. 
Imorgon ska laget till Söderfors till min käre kusin Pärra som bor precis vid dalälven.
Vi ska åka banan, vattenskidor och ring. Och ja jag är grymt taggad! Måste bara lägga till ett wohoo också haha.
Sen på kvällen blir det ön. 
Bra saker har hänt, men dom kanske jag tar upp en annan gång.. Det får framtiden visa 
                                                                                                                      
Puss på alla
Tilda


Insåg nu hur mycket jag kommer sakna Blomman. Vi kommer
inte ses på jätte läääänge... <3 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: