vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Sluta dröm om det ljuva livet vi kommer aldrig va med om de

Kategori: Emma

Sen sist har jag blivit på bättre humör, badat och badat mer, lekt i en lekpark och insett att jag har blivit för stor, solat utan resultat, cyklat och sjungit som en galning, träffat mina söta vänner, varit på en random tillställning, ätit mat, tränat, sovit, ännu en gång förvånats över hur liten världen är, börjat kolla på en film som inte sågs klart, pratat deeptalk, åkt tåg och buss, dött av värmeslag, kollat fotboll, haft sönder min nya bikini, dött lite till av värmeslag, ätit glass...

Dagens spotify: Håkan Hellström

Emma

Kommentarer

  • blom säger:

    jag insåg att jag var för stor när leksaken välte när jag satte mig på den

    2010-07-04 | 21:53:31

Kommentera inlägget här: