vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Mehedeby är inte stället jag vill dö på

Kategori: Emma

Resväskan är framställd och musiken på högsta volym! Jag packar och taggar satan. Om tre dagar sitter vi på flyget. Om jag längtar? Ehh JA !! Men jag är lite orolig, värmen här hemma är nästan olidlig, tänk då hur det kommer att vara där. Vattenmelon är nog lösningen på det problemet! Och så ber jag till gud att mensen inte ska komma och förstöra. Snällasnälla.. Tog fram passet också. Vad ska man säga. 12 coola år och brunnet. Glad att den tiden är förbi!

Idag har jag varit med Tilda o Malin i Mehedeby och badat. Lite random men fett nice ;) Det var ett riktigt bra ställe, betyget skulle ha blivit 5 av 5 toasters om det inte varit för bromsarna. Blev en mjukglass från gula kiosken när vi kom hem!

xoxo Emma

Kommentarer

  • Myggan säger:

    ha så kul i Rhodos snyggingar:D

    2010-07-12 | 21:21:40

Kommentera inlägget här: