vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

i väntan på telefon

Kategori: Allmänt

Hallå bloggis,

jag har blivit dålig på att uppdatera på riktigt nu. Det här kommer bli ett hejdundrande inlägg med både bilder och text. Så brukar jag alltid tänka sen slutar det med att det hamnar på utkast men.

Helgen har varit bra. Tillbringade hela lördagen på landet. Höglund fyllde år så vi var där och grattade <3
På söndagen åkte jag, Mickan, Hannah och Emmii till lyssnarängen. Jag har skit ful bränna på ryggen. Vi fortsatte sedan hem till mig där vi åt och kollade fotbollen.

Det märks att Hannah inte är något stor fotbollsfantast när hon kläcker ur sig.

- Offside, är det när man står i en trekant?

Jag: Nu är det 10 spelare på plan.
H: Vadå, med bollen?

I dag har jag jobbat hela dagen på konsum. Tydligen har det varmt ute medans jag gått runt i flecee tröja. Jag börjar få lite bättre koll på kassan nu. Men det går inte snabbt hah.

I kväll ska jag gå på bio med Alva. When in Rome tror jag.
Sen måste jag börja packa oxå :D För om tre dagar åker vi. Herregud! Det är för bra för att vara sant.

Nu ska jag vänta på att Miss Sundbaum ringer mig
Puss H

   
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: