vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

det skulle vart du

Kategori: Blomman

heej,
det var bra på landet. Jag och syster paddlade vi var rätt bra måste jag säga. I går åkte jag hem och tillbringade natten hos min fina vän Hannah. Det var mys även fast hon somna direkt och jag låg och kolla på hela titanic själv.

I dag har jag jobbat kväll, kom precis hem. Så jag missade fotbollsträningen fast jag är ju ändå sjuk och skadad. Men vilken underbar tur jag har.

Nu ska jag snart ta tag i och städa mitt rum eller man kan nästan kalla det svinstia. Det är nog närmare det sist nämnda. Sen ska jag packa för på onsdag kväll börjar min familjs resa till Italien. Vi ska bila dit så lär ju ta ett tag.

Jag vet jag är tråki men har inte så mycket roligt att berätta. Jag har tråkigt om någon känner för det kan den ju smsa.

Pusss Blom

Saknar det


Kommentarer


Kommentera inlägget här: