vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Det är över nu

Kategori: Tilda

Nu är det slut. Allt slit är i princip klart. 4 veckor med ogräset.  Vad ska jag göra nu?? Hur ska jag kunna leva nu?? Jag vill bara gå och dö... Allt är så jävla deppigt......
Om man inte förstår att jag var ironisk nu så är jag övertydlig nu och berättar att jag är lättat och glad att det är avklarat. NU KAN SOMMARLOVET BÖRJA. Att inte behöva gå och känna sig skabb känns kanon bara det.
Den här dagen har varit bra iaf. Vi firade med vårat "jobbargäng" med att luncha på Ikea. Så grymt jävla värt.

Min värda lunch: Två korv med bröd, en pizzaslize, en cola, en kanelbulle och en mjukglass. Slutsumma: 32 kr

När vi sedan gick till cyklarna var Jonas kommentar till mig: "Kan man bli sådär glad av att shoppa på ikea?"
Vi shoppade nämligen också. Svenska fiskar (gott godis om ni inte fattar vad jag menar) och det blev också läkerol för min del.

Och sen på eftermiddagen blev det tårta för att vi varit så duktiga. Bra kämpat alla peab arbetare. Ses vecka 32 igen!?? Haha.. 
Hoppas på att Blomman lägger ut bilderna från Ikea sen. Ni får vänta i spänning så länge kära läsare!

Det var min dag på jobbet mer får ni inte veta.

Puss & kram Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: