vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Toll var ordet

Kategori: Tilda

G morgon!

Hittills har mitt lov varit über bra. Har varit hos min underbara syster lör-ons med mamma. Eftersom hennes stuga var uthyrd i Ramundberget så fick vi låna Nilssons minst sagt fina stuga i Bruksvallarna. Kan upplysa att Nilssons nästan bor granne med Anders Södergren (!) Men han fick man ju ingen skymt av eftersom han är på OS. Bubb., Hade tänkt skriva lite om mina fjälldagar men lusten finns inte nu. Jag kan iaf berätta för er att det blev slalom, längdskidor och min första helkroppsmassage. Wiiii
Igår drog jag in till Uppsala och tog min första körlektion. Lite nervöst men det gick bra. Fick lite hemläxa men det kan väl inte vara perfekt första gången!?
Efter körlektionen blev det lite shopping. Snål-Tilda bjöd till, även då jag gick ensam och det är ingen hit i vanliga fall. Det bästa med att gå själv är iaf att jag kan gå hur låååångsamt jag vill. Ni kan ju fråga Emma vad hon tycker om mitt shoppingtempo i vanliga fall, och nu var det nästan ett snäpp långsammare. Hon skulle ha jublat om hon var med- jag lovar.

Puss Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: