vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Ta ingen skit!

Kategori: Blomman


Ibland blir jag bara så irriterad. Jag tycker verkligen inte om personer som bara pratar om sig själv. Man ställer fråga på fråga till dem och lyssnar uppmärksamt vad de svarar fast själva bryr de sig inte ett skit om ditt liv. De ställer inga frågor tillbaks och om de nu skulle göra det hinner de avbryta dig mitt i ditt svar. Sånt där beteende retar upp mig till tusen och nu tänker jag vara barnslig och ge igen på samma sätt mot dem som beter sig så! Jag tänker inte ta någon skit! HA!

skönt att avreagera sig lite, nu kan jag fokusera på kvällens fysträning istället. 

                                                                                                                                                   xoxo Emma

Kommentarer

  • Carro säger:

    Så jävla rätt Emma!



    Svar på kommentaren: Tack så mkt! Saknar er tjejer!

    2010-02-17 | 22:06:06
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: