vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

paradise pontus

Kategori: Blomman


Hallå, hanna här!

Innebandy träningen var väl inte så seriös. 6 killar körde och så satt jag, Jannica, Elin och Marcus och kollade på haha. Det brukar ju bara vara jag och Jannica som sitter eftersom vi är långtidsskadade.  Jag, Jannica och Elin satt och pratade om sommaren. Det känns som det bara kommer att hända roligare och roligare grejer nu tills jag fyller 18 i augusti. Det gjorde mig super glad. Idag är det exakt 5 månader tills jag, Emma och Tilda åker till Rhodos!

Efter den träningen tog jag och Jannica våra grejer och gick till hallen bredvid för att coacha småtjejerna. De är är jätte små. De är 6-8 år. De är så otroligt gulliga. Men de var jätte okoncentrerade i dag. Flamsade och pratade om annat. "Vilka fina örhängen", "Det är träning Hanna, du måste ha uppsatt hår", "Vilken färg blir det om man blandar grönt och blått?", "Hanna, jag såg en häst igår". Haha sen vill de stanna efter träningen och leka viskleken. Föräldrarna får kämpa för att få hem dom.

På bussen på väg hem så träffade jag paradise hotel Pontus. Haha tyckte jag kände igen honom. Dagens mest spännande grej haha vilket liv!

Åh vad jag saknar att spela innebandy. Nu är det snart 3 månader sen operationen men 6 månader sen jag skadade mig. Men om ca 3 månader får jag nog spela igen, men då är innebandysäsongen slut.

Nu har jag lovat Tilda att kolla på skidåkning på tv. Men kollar på Warberg - Storvreta istället heh.

Puss & kram

Blomman

Kommentarer


Kommentera inlägget här: