vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

mysig dag

Kategori: Emma

hallå bloggen!

Denna dag har varit skön. Imorse åkte jag till åkervägen där jag och farmor fortsatte med projektet "sy en jeanskjol". Vi jobbade på och sen blev det lunch och en liten promenad. Vi jobbade vidare och innan jag gick hem så hade jag sytt klart jeanskjolen och även sytt en söt liten sommarkjol med blommor. Me like! Är lite stolt över mig själv faktiskt eftersom jag har sytt nästan allt själv, fast farmor sa ju hur jag skulle göra. Bra teamwork. Vi ska fortsätta på fredag igen. hihi.

På kvällningen så var det träning. Ta på sig massor av kläder för att kunna springa intervaller i kylan. Det gick bra och jag känner mig så djävulskt taggad inför säsongen 2010.
Nu sitter jag i soffan och kollar på herrarnas längdstaffet! Just nu ser det bra ut, HEJA SVERIGE!
 
På tal om skidor, ett roligt uttalande från Petter Northug: Den enda som kan åka fortare än mig på målrakan är möjligen filmkameran. HAHAHA, kille med för mycket självförtroende kanske! Hoppas Hellner spurtar ned Northug!

Fick även sms från mina sötisar i dalarna idag, jag saknar dom flickorna! det är dagen D idag!


TOR

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: