vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

monsterarmar, studsande ögon och fulla finnar

Kategori: Blomman


heeej,

nu är jag tillbaks efter en kryssning till helsingfors med Viking Line. Det var kul men rätt kasst hah. Det var bara udda finnar på båten. Alla var lite skumma och speciella. Märktes framförallt på dansgolvet.
Jag, mamma och Emma åkte i tisdags eftermiddag. Första kvällen satt vi i puben och lyssnade på en tjej som hette alexandra som sjöng. Hon var jätteduktig verkligen. Senare på kvällen var det michael Jackson show med Ella singers. De var rätt duktiga eller några av dom i allafall. Jag fick även en sångare i knät.

Onsdagen tillbringade vi i Helsingfors och shoppade. Jag köpte ett par svarta pumps, en tröja och lite hårgrejer.
Det var det bästa på hela resan. Maten och shoppingen var bäst hah. Kvällen var ungefär som  den förra. Vi satt och garva åt de som dansade (juckade) på dansgolvet. Ella singers hade en 80 tals show den här kvällen. Samma sångare tvingade upp mig och mamma på dansgolvet med dom. Nu är jag äntligen hemma känner jag haha.

Snart ska jag i väg till gymmet och träffa Jannica ;)
Jag är jättenyfiken på Emmas kjolar så jag hoppas på lite bilder snart.

Pussss Hanna

         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: