vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Hanna

Kategori: Blomman


Hej,

 Emma berättade nyss lite om matchen. Jag som stod på sidan kan bara hålla med. Fy fan vad kallt det var. Jag hade nog mest kläder på mig på hela läktaren kände mig som en vandrande klädeshög.

Dagen har inte varit så intressant. Monica salling var frånvarande idag så vi fick sluta efter idrotten vilket var väldigt skönt. Hon gjorde min dag! På idrotten spelade klassen fotboll vilket såg väldigt roligt ut. Jag och Jannica roade oss med att spela lite innebandy i korridoren hah. Sen fick vi i uppgift av Patrik(idrottsläraren) att hitta på ett namn till hans katt. Det lutade mot Simba, men de ville ha flera idéer. 

Senare i kväll ska jag åka och kolla på innebandy träning. Tilda och Emma har fysträning under tiden ;) kul för dom hehe

Jag saknar Hannah som är på praktik nu i en vecka. Men snart är det lov då ska jag tvinga henne och träffa mig. Mohahah.

xoxo Hanna 

Tilda en idrottslektion förra året. Basket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: