vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

gunde svan nästa

Kategori: Blomman


Hallå hallå,

nu sitter jag och Emma här tänkte uppdatera er om vårt spännande liv!

I morse var jag och Mickan ute och åkte längdskidor. Vi kämpade på i eljusspåret utan spår. Vi var inte särskilt bra kan jag säga, vi blev omkörda två gånger på ett varv av samma kille.  Det tog oss en halvtimme att åka 2,5 km. Nu ska jag satsa på skidåkning.

Sen kom Emma hem till mig. Vi har nu spelat gamla spel. Både den försvunna diamanten och cluedo har vi hunnit med. Idas sommarvisa har varit i högtalarna och även andra sommarklassiker.
Vi har räknat i kalender och insett att det inte är långt kvar till sommaren. Vägen dit ser också rolig ut mycket som händer.

Tandläkaren & Sjukgymnasten
Romme med skolan
Praktik
Påsklov- Sälen och London
Tilda 18 år.
Valborg
Seriepremiär div 3
Blommans comeback

xoxo Blomman & Emma

    

Kommentarer

  • Carro säger:

    wiiie roligt för er tjejer! Jag längtar efter Blommans comeback typ (Y) :p

    2010-02-22 | 19:42:24
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Haha kan bli spännande det när det nu blir hah;)

    2010-02-22 | 22:34:51
  • Carro säger:

    Exakt! ;)

    2010-02-22 | 23:15:17
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: