vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

gäspgäspgäsp

Kategori: Emma


internet i all ära. men ibland så förstör det mer än vad det ger. en bärbar dator och trådlöst internet är verkligen inte bra för hälsan, det är liksom svårt att göra något annat när datorn bara står där och glor på en, så ni kan ju gissa att datorn har varit min bäste vän idag. och även den feta godispåsen.
men jag var iaf duktig en liten stund för jag städade mitt rum. men det är väl allt. sjukt seg dag, fast det kändes som om det behövdes en sån också! och kvällen lär fortsätta i samma tempo, fast jag kanske förflyttar mig till soffan och Melodifestivalen. fast det brukar ju bara vara skit så det kanske blir OS istället. jag är trött.

ett otroligt tråkigt inlägg, men allt kan faktiskt inte va kul! xoxo Emma 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: