vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

en heldag i gävle

Kategori: Emma

Kom hem från gävle för ca en timme sen.
Jag, mamma, filip och klara åkte in till gävle i eftermiddags för att shoppa lite, äta god mat på Church Street och kolla på bio, Farsan.
Jag lyckades med mitt mål iaf, det var att få filip att köpa ett par jeans och ett par chinos. Ungen har ju sprungit runt i mjukisbyxor sen i somras, inte okej! Lyckades även fynda lite smått själv, ett par söta ballerinaskor som var nedsatta 70%.
Maten var megagod och jag blev så mätt att dom nästa fick sätta mig i en rullstol och för att få ut mig från resturangen. Fett värd mat alltså! (jag vet, fett är ett fult ord men det passade faktiskt bra nu!)
Bion var väldigt bra, den var go på nåt vis, de var så snälla och glada mot varann!
Min dag var väldigt bra, mysigt att göra något med familjen emellanåt.

puussss Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: