vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

19 februari

Kategori: Blomman

Hola

Gårdagen började inte så bra som ni läste igår. Men min kväll blev bra.
Jag åkte in till stan vid tio tiden för att träffa Simone & Hannah sen gick vi hem till Natasha där vi och några andra tjejer förfestade lite. Vi drog senare efter en tur till burger king vidare till nyby där det var fest. Det var trevligt och vi dansade mycket. Vid halv 4 var jag och Simone hemma hos mig efter en lång promenad från stan.
Jag sov jättebra. Simone sa att jag bara la mig och somnade. Som en stock.
Emma och Tilda var på tjejmiddag igår hoppas de hade kul. Nu befinner sig nog Tilda i bilen på väg upp till Mickan.

Idag ska jag snart få iväg arslet till gymmet. Jag har slarvat lite med min träning den här veckan så nu ska jag vara duktig igen. Det är ju trots allt sportlov.

Senare i kväll blir det kanske party igen med ungefär samma tjejer. Men får se hur kvällen slutar.

xoxo Blomman



Ge mig sommar tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: