vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

--

Kategori: Blomman

Heeej,

dagen har varit alldeles utmärkt. Jag har tillbringat dagen med min kära vän Mickan. Vi började dagen med lite shopping. Jag köpte två underbara blommiga kjolar. Jag måste tvinga Emma att lära mig sy såna sen för annars kommer det här bli dyrt. Det är något med mig och blommiga kjolar:D Mickan shoppade också en del. Skor, leggings och en tröja. En hel outfit suupersnyggt. Resten av dagen chillade vi hemma hos mig. Nu har jag fått henne att också bli beroende av paradise hotel danmark. Så bra det är! hah. Efter att gått en timmes promenad runt stan och pratat så har jag nu lämnat henne med Josefine som vi träffade på stan. De är nu på väg hem till Mickan.

I morgon blir det innebandy och basket för den delen hela dagen. Det börjar med att jag och Jannica tar bussen till alians klockan kvart i 8 för att kolla på vårt lags match. Senare blir det girlpower i fyrishov med sallen och sten sture. Kvällen avslutas med det spännande derbyt mellan Sten Sture- FBC Uppsala. Heja Sture!

På söndag får jag också träffa Emma & Tilda igen. Lång tid sen. Över en vecka sne jag träffade terriern! :O

Pussar o kramar

Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: