vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tänk om det fanns en knapp som man kunde trycka på om man ville sluta tänka. Den knappen skulle göra underverk för mig

Kategori: Tilda

Idag har man haft en lektion. Skulle varit bra om man hade köpt lite julklappar efter det,  men nej just det, vad gjorde man inte om man bokade Gardasilsprutan klockan 14.00 i Tierp på denna fredag. Bravo Tilda.. Smart tänkt

Iaf tog jag 12.05 tåget hem och väl hemma har det varit Gardasilsprutan och barterdenderskolan som gällt. Tycker att det är tråkigt att alla avsnitt är slut, det har ju varit den bästa serien nu i höst ;) heh 

Nu har jag & min familj ätit vår klassiska fredagsmiddag. Taco
Jag och min bror tjafsade (som vi förövrigt har gjort hela denna vecka)
Min pappas kommentar till våra tjafs brukar vara:
"Men små älsklingar..."
Jag ser egentilgen ingen mening med denna kommentar eftersom vi varken är små (jag är 18, min bror 22) och älsklingar passar nog inte heller in eftersom vi inte är så älskvärda när vi bråkar. Men jaa haha :) 

Imorgon är det cup som gäller. Tagga satan nu Rex

Puss, Tilda


Jag tror det blir Au pair i Nya Zeeland nästa höst/vinter. Men det är sånt man
inte riktigt vet (som min kompis Emma brukar säga heh)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: