vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

lose yourself

Kategori: Blomman

Heej bloggen,
gårdagen var väldigt trevlig med massa fina brudar. Vi överaskade jannica som fyllde år för två månader sen. Kvällen slutade på etage med karoke fast vi aldrig fick sjunga. Jävla tjejer med långklänningar som fick hela tiden! Emmii och jag vandrade sedan hem till mig och tryckte i oss massa chips perfekt avslut.

I dag har jag handlat lite julklappisar, min syster fick välja helt själv skönt det. Sen sprang jag lite på gymmet.

Nu sitter jag och oroar mig för lite allt och inget. Jag är rädd för att bli bortglömd, glömmas bort. Jag hatar kryckor och jag har panik.. Kommer sakna allt i 6 veckor. Sen den där jävla uppsatsen jag måste skriva och inte orkar ta tag i.

Det kommer lite bilder senare skulle jag tro.

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: