vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

i grab my bags and goes

Kategori: Blomman

Efter innebandy tittande i tre dagar slutade det med att
-Bele barkarby vann hj 18
-Huddinge vann hj20
-Fbc Uppsala vann dj20
Dj 18 har jag ingen aning vilka som vann orkar inte kolla upp det heller.

Nu är jag sjukt taggad för att spela innebandy. Nästa år ska jag vara med!

Annars har jag inte gjort så mycket bara gymmat och nu ska jag nog ta tag i mitt rum och städa det.

Jag har en orolig klump i magen vet inte varför men känns jättejobbigt. Det är så jobbigt att oroa sig för något man inte vet vad det är. Jag har en dålig känsla liksom men får hoppas den avtar.

I kväll ska nog Simone komma hit hoppas jag. Hannah har jag inte fått något svar av. Men om jag blir ensam lovar jag att ni ska få en årsresumé av året vilket jag tänkt göra länge men nu är det dags!

Fem år sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: