vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

hej ig

Kategori: Blomman

Jag kommer få ig på matten i morgon. I går såg jag iaf en möjlighet att plugga i kväll för att lära mig lite mer men jobbade på fritids fram till 18 och sen glömde jag väskan där smart som jag är. Där i låg matteboken. Vet inte hur jag ska plugga utan den... fuck.

Det gick bra att jobba iaf. Alla utropade att jag hade tandställning och kollad fasinerat på min mun. Som vanligt när man träffar barn. Jag satt och spela spel med en tjej oh sen kom hennes pappa då ropar hon att det här hade varit hennes bästa dag sedan hon föddes för att hon hade spelat spel med mig. Det är ju kul att man kan glädja någon hah ;)

Första veckan i februari kommer bli en fantastisk vecka. Då ryker kryckorna helt förhoppningsvis och inte nog med det tandställningen ska bort efter två år :D Åh vad jag längtar!

Får se om jag överlever matteprovet..

Puss Hanna

Skulle hellre vara där än göra matten i morgon..

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: