vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

för varje syster och varje bror

Kategori: Blomman

Jag kör väl ett fjärde inlägg i rad då för alla våra läsare (ni tre som läser typ).

Den här dagen har varit riktigt seg. Började med en lektion sen 3,5 timmes hål sen en lektion sen 1 h till innan det avslutades med ett prov. Provet gick skitfort kan inte säga om det är positivt eller negativt men fort gick det ;)

Den här kvällen ska jag tillbringa med matteboken innan jag åker till stenhagen för att kolla DM match. Heja Stenis!

I morgon blir det tandläkaren och sen ska jag jobba på fritids i björklinge med för första gången. Tänk om alla barnen hatar mig.

Det är väl det som händer i mitt trista liv. Jag oroar mig för framtiden och njuter av att jag kan gå på mina ben en vecka till iaf.
'
Pusss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: