vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Är bubbligt glad

Kategori: Emma

Idag på bussen var det några 94:or som satt och prata. Den ena sa, tänk snart har vi gått en hel termin på Celsius! Då tänkte jag, lilla stumpan, vi har bara en termin kvar!!!!! Jag blev så glad att tänka på det, en ynka termin!

Dagens plus: Ett helt par nya skor efter att jag reklamerat mina. Så jag fick ett par sprillans skor utan kostnad. Tur att de fanns kvar i samma storlek och modell, för vi snackar ju ändå om mina älsklingar! Hade JAG tur???

Insåg nyss massa bra saker! Och så har jag nog bestämmt mig för gotland. Nu behöver jag bara fixa jobb och boende ;)



















Det finns så mycket att vara glad för. Saker man ofta glömmer bort för man strävar efter annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: