vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Längtar

Kategori: Tilda

En lektion idag, så jäkla skööönt. Så nu har jag varit i Tierp i mer än fyra timmar vilket inte är vanligt.
Jag har hunnit kört runt i brorsans bil med Emma brevid mig. Haha det är verkligen konstigt, känns så jäkla olagligt på något sätt. Men jag FÅR och om det är något som får mig att le stort så är det väl de.. Sjukt nöjd!

Haha just det måste ju ta upp min pappas kommentar om min nya skiva i bilen:
"Den liksom får en att må illa. Den nöter.. "

Min egen kommentar till musiken kanske skulle vara i stil med:
"Den får en att bli glad, man vill bara dansa.."

Men vi är lika.. Min pappa och jag

Nu ska jag laga mat, imorgon väntar match och skaka rumpa!

Pusssss, Tilda


Det är lite så här jag känner mig just nu

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hahahah ofta din pappa sa: den nöter!

    2010-08-27 | 17:50:25
  • Mikaela säger:

    Älskar kommentaren om din nya skiva Tilda. Saknar er två.

    2010-08-27 | 22:26:28

Kommentera inlägget här: