vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

jag lever

Kategori: Blomman

Hej jag lever!
Nu är jag hemma efter en lååång bilresa. Lördag och söndag 250 mil. Det var skoj eller en mardröm beror på om man gillar att åka bil. Men annars har jag haft det bra. 7 länder blev det tror jag :)

I dag började jag med lite gym med Janka väldigt lång tid. Men vi hade lite för mkt att prata om för att kunna träna hårt. Därefter cykla jag hemma då började det ösregna det droppade om mig när jag kom hem. Men jag var nog inte ensam. Sen ner på stan där jag träffade på min saknade vän Mickan. Vi hade en del att ta igen hon har ju varit på Malta. På kvällen var det träning och det var kul. Det kändes bra i mitt knä så jag är superglad! Var så kul att träffa alla igen :) Emmup var inte där men :( Men i morgon får jag träffa två av mina favorit greker Tildo o Emmup :D Sen ib träning med. Kan dagen bli bättre.

Jannica om du läser ta det försiktigt i morgon! Titta dig för i trafiken. 10 augusti hjäälp.

Pusss Blommm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: