vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

it´s a beutiful day

Kategori: Blomman

Men den dagen är inte idag! Har haft lite småotur hela dagen. Men nu är jag hemma iaf. Jag har varit dålig att skriva den här veckan. Jag har hunnit vara på kryssning vilket var en skitbra kväll! Men bara stockholmare var det. Några trodde att jag lurades att jag var från uppsala för att jag sa mee på ngt speciellt sätt. Tydligen var jag oxå stockholmare. Hehe. Tilzing har ju oxå skaffat körkort som ni sett. Vad stolt jag är över pullan.

Nu ska jag städa, plugga, äta godis, packa och sedan jobbar jag 17-22. Stängning för första gången ;) I morgon blir det match på dagen och sen blir det Tierp och utgång på kvällen i Gävle. Både körkort och födelsedag att fira..önskar alla mina vänner var 18.

Oj vilken tråkig text men är tråkig idag.

Pussssssss
Blom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: