vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Grattis Tilda till körkortet!

Kategori: Emma

Dålig update här i bloggen måste jag tycka!

Skolan har ju börjat och det går än så länge bra. Men ett prov och en utläst bok nästa vecka är väl inget att klaga över, eller? Tycker iaf att det är grymt skönt att vara störst på skolan. Fast kan inte fatta det! Ett år obligatorisk skolgång kvar nu och sen så är livet fritt. Och om det blir som jag vill så ser nästa år helt underbart ut. Först sommarjobba på Gotland och sen i september ut och tågluffa i Europa. Sen till vintern säsongsjobb i Norge eller fjällen. Hoppas och vill!!!! Kommer säkert hinna ändra mig tusen gånger men det här är planerna just nu! Fick världens glädjerus där ett tag när vi insåg att snart är friheten här!

Men nu är det nu och geografiboken, ikväll träning. Och till helgen önskar jag att jag på något magiskt sätt hinner fylla 18. Jag vill också gå på krogen med mina vänner!


en sommarbild på mig och klara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: