vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

glad, glad, glad

Kategori: Blomman

Jag är glad.

Dagen började jag med att köpa nya skor sen begav jag mig av till Tierp. Det var kul att träffa mina rhodos flickor igen! vi fick lite sockerkick anfall men emmas rum framkallar det helt enkelt.

På kvällen var det innebandy träning. I dag är det ett år sen vi spelade match mot Ullfors och mitt korsband gick av. Och idag skulle jag köra min första hela innebandy träning till och med match. Fy fan vad kul det var och det kändes inte som jag var skadad längre. Bolltekniken är kass och konditionen med men det går att fixa. Vi körde fys och intervaller innan i en timme. Så jag är helt död nu. TRäningsvärk i varenda muskel i hela kroppen.

Efter det skyndade jag mig hem sen ner till bryggan där jag träffa e och t igen. Vi mös lite på bryggan och åt lite godsaker.

Bra dag helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: