vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

18 år

Kategori: Blomman

Heeej,
nu är jag 18 år! Kollade nyss på mitt leg. Med det kan jag komma in på krogen woho. Jag kan ju inte säga att jag känner mig mer vuxen eller så. Jag drack en halv kopp kaffe i går iaf. Jag kände inte samma behov av att bara öppna paket heller men sen är det ju alltid kul ;)

Helgen har jag tillbringat på träningsläger. Det började med två timmar innebandy i lördags. Sedan blev avsläppta för att vandra 1 mil till stugan. Det gick bra! Sedan byggde vi upp våra militärtält. Mysig kväll sedan med lägereld och lekar. Höll mig vaken till tolvslaget då det blev min dag. Söndagen avslutade vi lägret med match. Vi mötte fbc U/ Sten sture u en mix det där. Vi vann med 9-1 vilket var bra! Skitkul var det ;) Sen åkte jag hem och myste med familjen.

Nu ska jag snart i väg till alianshallen. Skolan börjar bläää.

Puss H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: