vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

tuffi tuffi tåget

Kategori: Blomman

Hallå,
nu har jag och tilda kommit hem från vår fjäll resa. Den har varit mycket bra super duper! 6 mil blev det totalt. Jag är rätt stolt måste jag säga.

 Hemresan i dag började vi med en varsin glass. Mums jag testade en ny magnum gold. Rekomenderas. Sen klanta tilda till det och vi fick klättra över snön. Vi gav några bilar ett gott skratt. Sen buss två timmar till malugn. Därifrån tåg i 2 timmar till Borlänge. Modern toalett var det! Imponerande. Kändes som man var på besök i framtiden nästan. Sen var det resa från Borlänge till Uppsala. Tur att man hade trevligt sällskap annars hade det varit trist! Men det var det inte nu.

Hemma i Uppsala var det dags för innebandy träning.. trodde jag. Det skulle tydligen bara vara match på den träningen så då kunde ju jag inte vara med. Blev skotträning i en timme = en blodblåsa. Men var behövligt.

Sen kom min efterlängtade tokiga vän Hannah hit. Det var mysigt. Vi körde lite armbrytning och hade saftkalas med min syster.

Jag måste också berätta att Mickan är i egypten nu. Kommer sakna henne och hoppas hon får superkul! <333

Mer bilder kommer sen. Här kommer ett smakprov!

Puss Blomman


Tilda tar ett smakprov! Så klyftigt av mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: