vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tro inte att du är bra

Kategori: Emma

Godmorgon! Eller inte en god morgon, men det är morgon så jag får väl lov att säga så där iaf!

Jag hatar när man inte kan somna på kvällarna och när man har sovmorgon men inte kan utnyttja den. Kul att jag vaknade två timmar tidigare än vad jag hade behövt, kul verkligen kul! Nu har jag ont i huvudet också, jäkla John Blund som inte ville infinna sig inatt.

Nej nu ska jag försöka spola bort mitt dåliga humör. Men jag har lite svårt med det eftersom jag ska till tandläkarn idag. Usch jag vill inte. Efter det blir det en lektion och en träning. Men jag vill inte träna inne i Diös-hallen, jag fattar inte varför vi inte är ute och tränar, det är ju vååååår för tusan. Efter träningen är det bara som vanligt att stressa hem för att senare åka till träningen. 2000-talet, om du inte är stressad så lever du inte!!

Ursäkta för ett totalt onödigt blogginlägg. Men nu blev det faktiskt så. Och ja, jag är stressad och sur!!!

¤ Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: