vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

tragiskt, patetiskt eller felaktigt

Kategori: Blomman

Heej,
ingen bra dag idag. Engelska muntliga nationella som jag o emma blev tvingade att göra?? Mot vår vilja. Hemsk lärare det där. Det gick skit! Sen efter det underbart geografi "läxförhör". Det var ett stort prov! Fan ig på det. Sen åkte vi tre in till stan eller emma hann i väg en runda för att köpa fotbollsskor. Hon hittade direkt helt otroligt. Jag och Tilda vandra lite innan vi mötte upp emma igen. Sen gick vi runt och var allmänt tragiska innan vi satt oss ner och tryckte i oss pizza. Det funkade efter vi blev mer avslappnade iaf trots alla "stora" problem som tynger oss.

Nu har mamma o pappa med vänner vandrat i väg skrattande för restaurang. Jag väntar nu på Simone och så får vi se vad som händer. Jag känner typ för att sova just nu men jag rycker nog upp mig.

Mickan skulle ju kommit hem i går. Men det där dumma vulkanutbrottet har gjort att hon nu sitter fast i Finland:(  Jag hoppas hon kommer hem snart iaf.

Men aja. Pusss på er
Blom


Tragiska tjejer!


Kommentarer

  • Emma säger:

    tragiska tjejer som försöker dölja det genom att klä ut sig?!!

    2010-04-16 | 21:48:40

Kommentera inlägget här: