vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

toppen helg

Kategori: Blomman

Hej,
nu har jag varit riktigt kass på att uppdatera men de andra har varit grymma.

Fredag Min helg började med gym för första gången på väldigt länge i fredags. Det var trist för Jannica var inte med men. Sen blev det lite shopping med mamma. På kvällen blev det party i Skyttorp med Simone. Det var väldigt kul att träffa både nya och gamla vänner. Jag tillbringade sedan natten hemma hos Simone.

Lördag Gjorde inte ett skit under dagen utan hade bara allmänt tråkigt. Datorn var min bästa vän då. På kvällen blev det lite party igen. Det var trevligt. Kvällen slutade lite lustigt.

Söndag Jag var inte särskilt taggad på att gå upp halv 7 idag efter att kommit i säng 3. Men upp gick jag och pappa o jag åkte iväg på fotbollsmatchen i gävle. Vinst som Emma skrev det gillas! Sen efter matchen åkte jag till Tierp och umgicks med mina african bitches. Vi promenerade bland annat i skogen. Sen blev det hem och fira morfar.

Det var min helg, i morgon är det skola igen. Jag önskar jag var hos Mickan i Egypten åhh värme.

Puss Hanna

Bilder från helgen kanske kommer senare

 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Blomman, du är så duktig som kmr och kollar ändå! =) Lite spelsugen lär du väl va nu? :p

    2010-04-11 | 19:02:21
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: