vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Sälen

Kategori: Tilda

Tjena!

Nu är snart Blommans och min första dag i fjällen slut..
Morgonen började med att vi gick ner till uthyrningen där Blom fick superskidor.
Sen så drog jag och Blom ut på en längdskidsrunda. Fin åkning för mig och träningspass för Blom ;) 
Blom var riktigt duktig (stolt "skidcoach") för vi åkte 1,5 mil så hon nästan tre dubblade enligt mig då och fem dubblade enligt henne själv. Det här beror lite på hur man tänker hon har iaf åkt 2,5 km som längst så vi kunde inte vara annat än nöjda över vår skidrunda. Efter längdturen så drog vi oss tillbaka till stugan och tog en välförtjänt lunch. Och efter det så började vårt stekiga liv. Pressa från ungefär ett till fem gjorde vi. Så förvänta er pepparkakor när vi kommer hem. Speciellt mig själv som hade 50+ sololja.. Haha
Ja just det nu glömde jag det viktigaste. AFTERSKIN!
Vilket jävla drag det var.. Golvet vibbrera. Folk dansade på borden. Alla killlar bjöd på champange. Ojojoj det var mer än ÖS. Skidjackorna kastades och folk drogs upp på borden. Det var glöd och hetta. Det var värre än som på en club. Drag som in i bomben. Blomman blev stum när vi kom in visste inte riktigt hur hon skulle bete sig. Jag däremot blev vild och tog microfonen från bandet. Holy mama ni skulle vara där!  
Observera ingen ironi

Puss Tilda


     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: