vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

rubrik

Kategori: Emma

Efter träningen spenderade jag kvalitetstid med datorn. Det är ju kul när dagens bästa vän heter facebook ;) Men efter tag tog jag mig i kragen och åkte hem till mamma. Hon var ungefär lika seg som jag så då bestämde vi oss för en raggarrunda med hennes nya bil. Det var första gången jag körde den och med det vill jag säga att det var bara därför jag fick motorstopp ;) Vi stannade hos mormor, då var hon lite rolig. Jag sa: Vart är morfar? Mormor: I bastun. Jag: Ska jag gå och skrämma honom? Mormor: Det är nog du som kommer att bli rädd. Hahah...
Sen åkte vi hem och åt mumsig mat. Efter det kollade hela familjen på Wild Kids, måste säga att det programmet är hur gulligt som helst. Jag önskar att jag också var tolv och fick vara med. När det var slut så gick jag och Klara till Coop för att köpa godis och panta flaskor. Min outfit var oerhört fin, lila-rosa tigths och röda converse. Hörde jag färgrant?? Det är väl tur att Tierps uteliv på lördagskvällarna (eller alla kvällar egentligen) är obefintligt så att ingen såg oss ;) Nu är det körslaget och tidig sänggpng väntas eftersom det är match klockan 9.00 imorrn.

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: