vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

orolig

Kategori: Blomman

Hallå där ute,
gårkvällen var mycket rolig. Simone, Martin, Jesper och Tobias kom hem till mig. Vid halv 12 drog vi sedan härifrån med discotaxin. Det var en ny upplevelse.

Nu har jag världens hosta vilket gör att jag inte kan kolla på fotbollsmatchen :( Jag har ju bara missat en eller två matcher sammanlagt sen jag blev skadad och då har jag alltid varit bortrest. Men nu sitter jag bara hemma och hostar surt. Hoppas de vinner iaf.

Jag är orolig. Plan kanske blir inställda under sommaren pågrund av vulkanen. Tänk om Rhodos bli inställd. Jag har panik det får inte hända. Bästa veckan utomlands och med typ två av världens bästa tjejer! :D

Mickan är hemma nu iaf :D vilket jag gillar. Hon fick åka finlandsbåt från helsingfors hah.

Pusss Hanna

Heja heja Rex!
Jag ska nog ta på mig min Rextröja och stödja hemifrån.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: