vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Öppna din dörr

Kategori: Emma

Jag äter godis och det är gott och snart slut. Om jag skulle berätta om min dag så skulle jag låta väldigt negativ så jag försöker undvika det istället. Men jag måste bara säga att jag är argargarg på Dr D.

Jag ska försöka vara lite positiv istället, det är helg vilket alltid e bra. Och äta pizza på Rififi med Hanna och Tilda e också alltid bra! Sen att jag köpte nya fotbollsdosor idag är också bra! I och med det slog jag ett nytt personbästa också, de första skorna jag testade satt som gjutna och därför blev det inga tvivel om saken. Jag tror pappa fick en chock, jag som annars brukar ha värsta beslutsångesten. 

Sen vill jag också berätta att vi provade på att agera målvakter idag på träningen. I början fanns det många tvivel men efter ett tag fick jag kläm på det ;) hahah.. Men det var iaf väldigt kul men jag vill lova att det inte är ngt för mig! Och imorn e det match igen wihoo :D




¤ Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: