vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

jag kan aldrig komma på rubrik

Kategori: Blomman

Heeej,
i morse försov jag mig men hann på en kvart fixa mig då tvättade jag håret och åt frukost. Imponerande.

Efter skolan gick jag och Emmi på stan. Alla kläder jag hade planerat köpa till valborg var slut :O Typiskt ska kolla på gränby i morgon. Sen på kvällen var det DM final. FBC Uppsala - Sten Sture. FBC vann i förlängningen. Matchen slutade 3-2. Sten Sture hade flest chanser men FBC mycket boll. Men var en jämn match. Fy fan vad taggad jag är på att spela. Jag och Jannica satt och studsade på läktaren.

Min syster är världens gulligaste. Hahha. Idag läste jag på hennes blogg att hon var hemma och lagade scones. Sen nu på kvällen när jag bad henne slå in paket så hade hon fixat mellanmål. En liten äggkopp med nötter hade hon. haha.

I morgon är det Tildas 18 års dag! Då blir hon stor flicka :D

Gränby med Mickan blir det i morgon också och massa plugg!

Godnatt Hanna :)

Mina favoriter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: