vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

jag gillar er

Kategori: Emma

Heejj!

Uppdatering från Tildas källare. Denna dag har varit bra. Efter skolan drog vi ned på stan och kolla lite. Fikade med Corni och Linnea på Café 018. Sedan så var det klädjakt. Tilda skulle ha ngt nytt, men hon visste inte vad hon ville ha så vi stressa runt i en timme och lyckades till slut hitta "den lilla svarta".

Sen blev det tåget till Tierp. När vi kom dit så gick vi till Hemköp och köpte chips för tio kronor. När vi kom till Tilda så tryckte vi även en varsin pizza, fast jag och tilda tog bara barnpizzor ;)

Men sen så spårade allt ur. Vi fick någon slags sockerdamp tror jag och blev helt sjövilda. Vi dansade loss framför spegeln, testade nya moves. Vi sjöng även trestämmigt.  Vi knäppte fina kort med fina frisyrer. Vi testade lite kläder, eller jag snodde tildas grejer ;) kul att rota i ngn annans garderob. En bra kväll med bra flickor!

Nu sorterar tilda och blom kort och jag sitter här. Om ungefär 10 minuter ska vi kolla på New Moon. Hjälp vad jag har längtat efter att se den igen. Taylor Lautner <3

xoxo Emma

 



Idag har det ju vart 1 april om det nu är någon som har missat det. Och Tilda lyckades megalura mig, eller också inte. Men iaf, hon sa: Emma där är en katt. Jag kollade ju genast dit, och då började hon skratta. Och nu tror hon att hon är den roligaste första-april-skämtaren någonsin, men det är något jag tycker vi ska rösta om. Vi räcker upp hand. Eller som Hanna gör, en high-five.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: